MEDLEMSFORDELE

FAGBLAD ANGLO FILES
Udkommer 4 gange årligt – hver gang med et tema. Ca. 80-100 sider. Bladet sendes til medlemmer.
Medlemmer kan også læse det nyeste nummer digitalt eller gå på opdagelse i arkivet.

NEW YORK TIMES
Som medlem har du digital adgang til den daglige avis uden de begrænsninger, du støder på uden logon.

Dvs. at du kan finde og bruge lige så mange artikler, du vil. Herudover har du også adgang til hele avisens kæmpemæssige elektroniske arkiv, herunder historiske artikler tilbage til 1851, hvor avisen blev til.

Artikler fra før 1981 kan fremsøges som pdf’er af de trykte aviser, mens artikler fra efter denne periode også kan hentes
som digitale tekster.

Ud over abonnementet på selve avisen har du også adgang til et spændende undersite, der rummer mange
muligheder for os som lærere: The Learning Network, www.nytimes.com/section/learning.

INSPIRATION
Som medlem får du adgang til ressourcerum med masser af faglig inspiration.

KURSER
Som medlem kan du deltage i foreningens kurser til reduceret pris.