Om fagbladet Anglo Files

I Anglo Files kan du følge med i nyt fra foreningen og fra fagkonsulenten. Du kan læse artikler om engelskfaglige temaer, debatindlæg, anmeldelser og meget andet – og du er yderst velkommen til selv at sende bidrag til bladet.

Du finder tidligere numre af Anglo Files her.
OBS. bladet er kun for medlemmer og kræver login.

Find en vejledning til login her

Anglo Files udkommer fire gange årligt. Hvert nummer har et eller flere temaer, der belyses af forskere og undervisere. Se udgivelsesplan.

Har du stof, du ønsker i bladet, eller ideer til temaer, bedes du kontakte redaktionen. Artikler og billedmateriale sendes digitalt, gerne som e-mail. For yderligere vejledning, se skrivevejledning.

Ønsker du at annoncere i Anglo Files, så se priser her.

ANGLO FILES DESIGN OG GRAFISK TILRETTELÆGNING
Imperiet, tlf. 33 38 55 00, info@imperiet.dk, www.imperiet.dk

ABOUT ANGLO FILES

In AngloFiles, you can keep up-to-date on news from the association and the subject advisor. You can read articles about various themes, opinion pieces, book reviews and much more – and you are more than welcome to submit your own contributions as well.

AngloFiles is publishes four times a year. Each issue has one or more themes, and researchers and teachers alike give their takes on the theme in question. See forthcoming issue dates here

If you want to submit materials, or if you have ideas for themes, please contact the editorial board. Articles and images must be submitted electronically, preferably by email. For further guidance, see the writing guidlines

ANGLO FILES GRAPHIC DESIGN
Imperiet, tlf. +45 33 38 55 00, info@imperiet.dk, www.imperiet.dk